Avatar billede Enigma66 Praktikant
03. maj 2012 - 22:43 Der er 9 kommentarer

HD kanaler og LG 42LF2510

Jeg har et LG 42LF2510 tv og kan ikke finde HD kanalerne... hører til antenneforening men Stofa er udbyder af den store pakke som jeg har... jeg er så blevet i tvivl om hvorvidt mit tv har en MPEG4 modtager... for ved ikke lige hvor jeg ser det henne... kan I hjælpe med det og evt. også hvis har MPEG4 modtager om hvordan jeg kan finde HD kanalerne... på forhånd tak
Avatar billede Enigma66 Praktikant
03. maj 2012 - 23:06 #1
Synes også at det er mærkeligt at nogle steder står der på nettet at det er HD understøttet:Full HD og andre steder at det er HD-Ready 1080p og så står der også via nettet DVB-standard: DVB-T MPEG-4/DVB-T MPEG-2... det er sgu da bare til at blive totalt forvirret af for nu ved jeg ikke hvad der er hvad længere... :-(
Avatar billede pstidsen Novice
03. maj 2012 - 23:49 #2
Krav for HD kanaler: HD Ready tv og MPEG-4. Derfor burde du jo kunne tage dem.
Avatar billede Enigma66 Praktikant
03. maj 2012 - 23:51 #3
ja, mener jeg nu også, men af en eller anden grund kommer de ikke frem... den tager kun de alm. tv-kanaler ind... og aner ikke hvad jeg skal gøre ved det!
Avatar billede pstidsen Novice
04. maj 2012 - 00:00 #4
Er dit tv såkaldt "Stofa Approved"?

Ring til Stofa.
Avatar billede pstidsen Novice
04. maj 2012 - 00:02 #5
Hov vent!

Du skriver at tv'et har DVB-T. For at se kabel skal man have DVB-C.
Avatar billede Enigma66 Praktikant
04. maj 2012 - 00:17 #6
jo, men synes det er mega mærkeligt at min datter som tidligere havde tv'et kunne se HD kanaler. Hun flyttede så sidste år i juli og tog TV'et med... og det nye sted kunne hun også se kanalerne... nu har vi så fået det det 'hjem' igen om man så må sige... og nu kan det ikke... derfor jeg synes der er noget der er helt vildt mærkeligt.
Avatar billede pstidsen Novice
04. maj 2012 - 20:35 #7
Var det på kabel eller antenne hun modtog?
Avatar billede Enigma66 Praktikant
04. maj 2012 - 23:13 #8
Antenne ligesom mig... det er samme lejlighed... bare før hun flyttede med tv'et og så nu hvor det er her igen...
Avatar billede pstidsen Novice
05. maj 2012 - 14:55 #9
Ring til Stofa!