Avatar billede mch Nybegynder
07. maj 2012 - 13:53 Der er 7 kommentarer

Galaxy II PC-opkobling

Kære rette

Jeg vil gerne koble min smartphone, Samsung Galaxy ll, adroid  til min PC (med windows styresystem), så jeg bla. kan tilgå mine billeder og videooptagelser.

Det var ikke et problem med min gamle HTC smartphone, som "selv" havde windows installeret.

Men det kan jeg altså ikke med min Android telefon. What to do?

På forhånd tusind tak for hjælpen.
Mvh Marianne
Avatar billede michael_stim Ekspert
07. maj 2012 - 14:15 #1
Du skal vælge "Diskdrev" på telefonen, når du tilslutter.
Avatar billede sand321 Nybegynder
07. maj 2012 - 14:20 #2
Avatar billede michael_stim Ekspert
07. maj 2012 - 14:35 #3
#2
Er vel til windows mobiler?
Avatar billede sand321 Nybegynder
07. maj 2012 - 14:41 #4
Det er osse rigtigt, glem mit indlæg. Læste tråden hurtigt og så ordet windows phone.
Avatar billede Panen Nybegynder
07. maj 2012 - 15:14 #5
Du kan vidst bruge Samsungs eget software Samsung Kies, som også automatisk installerer tilhørende drivere til din mobil.

http://www.samsungapps.com/about/onPc.as?LANGUAGE_CODE=DAN&COUNTRY_CODE=DNK
Avatar billede jenscarlo Juniormester
08. maj 2012 - 21:09 #6
Samsung Kies fungerer fint,jeg har samme telefon og har ingen problemer med at få forbindelse til min PC.
Avatar billede mch Nybegynder
09. maj 2012 - 17:42 #7
Spændende spændende. Jeg prøver mig frem