Avatar billede thb Nybegynder
07. maj 2012 - 22:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med website widget i IE

Hej alle,

Jeg er simpelthen gået død i noget kode jeg har siddet med i længere tid, så nu er I vist min sidste udvej.

Jeg har lavet en website widget så folk skal kunne få en genetik udregner på deres hjemmeside. Denne widget loader jquery og kører så en masse kode, og henter nogle resultater via ajax fra min server.

Det var en meget kort forklaring.

Jeg sidder på Mac og den virker fint i mine browsere, men har fået at vide at den slet ikke virker i IE, og nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre.

Koden kan ses her: www.kongepython.dk/ww-test.html

Håber virkelig der er en rar JS sjæl der kan hjælpe mig på vej !

Thomas
Avatar billede tjens Nybegynder
07. maj 2012 - 22:43 #1
Det sidste komma i dette json-objekt skal væk:

        <script>
            widgetSettings = {
                lang : 'en_US',
                websiteID : 2147483647,
            }
        </script>

i ww-test.html
Avatar billede thb Nybegynder
07. maj 2012 - 22:48 #2
Hej tjens,

Nu har jeg fjernet kommaet, virker det i IE nu ?

Thomas
Avatar billede tjens Nybegynder
07. maj 2012 - 22:49 #3
Ja, det virker nu.
Avatar billede thb Nybegynder
07. maj 2012 - 22:50 #4
Danm du er min redningsmand.... jeg havde snart gravet mine øjne ud :) TAK TAK TAK TAK