Avatar billede pulv3n Nybegynder
11. maj 2012 - 11:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke kopiere formler i Excel!!

Hej

Mit problem er, at jeg ikke kan kopierer og klippe celler som indeholder formler med referencer til andre celler og indsætte dem. Den stiplede kant som normalt viser sig rundt om det kopierede eller klippede område forsvinder efter et splitsekund og når jeg indsætter, er det kun værdierne der overføres.
Problemet opstod umiddelbart i forbindelse med, at jeg begyndte at arbejde med store mængder af data. Problemet er dog tilstede ligegyldigt om jeg arbejder med store eller små mængder data.
I et forsøg på at løse problemet har Officepakken været afinstalleret og er installeret på ny. Det hjalp indtil jeg maks fem gange havde kopieret og indsat kolonner med data.
I øvrigt er der ingen forskel på om jeg bruger genvejstaster, højreklikker og finder funktionerne der eller i 'fanen'.

Jeg bruger Office 2010 på Windows 7 Home begge i 64 bit version. Min PC er en ASUS UL30A m. Intel Core2Duo 1,3 Ghz, 4 GB RAM DDR3, 500 GB HD og embedded Intel GMA X4500MHD grafik.

Håber i kan hjælpe.

Vh Simon
Avatar billede pulv3n Nybegynder
11. maj 2012 - 12:47 #2
Jeg har ikke Google Toolbar installeret, så det må næsten være noget andet i mit tilfælde...
Avatar billede pulv3n Nybegynder
26. maj 2012 - 09:06 #3
Problemet blev løst da jeg afinstallerede Skype click and call.