Avatar billede sobr Nybegynder
11. maj 2012 - 14:26 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Leje af photoshop, problemer

Jeg har tegnet et abonnement for leje af photoshop.

Jeg har haft trial versionen af CS6 instaleret inden, men afinstallerede den inden jeg hentede leje-versionen.

Nu er problemet så, at dialogboksen til trial versionen dukker op når jeg åbner photoshop og fortæller at jeg har 26 dage tilbage og spørger om jeg ønsker at købe eller fortsætte trial ?

Er der nogen herinde som kender lidt til problemet og kan hjælpe mig.

Er fuldstændig fortabt, når jeg kigger deres support igennem, da jeg absolut ikke er nogen ørn til engelsk.

Håber at en eller anden venlig sjæl kan hjælpe :)
Avatar billede 220661 Ekspert
11. maj 2012 - 14:36 #1
Du skal afindstallere leje versionen igen og installere prøve version.
Når du så skal afinstallere prøveversion, så gør det med Revo Uninstaller:
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
freeware version. Sæt programmet til at afinstallere og fjerne de sidste oplysninger i reg basen, så du ikke har gamle oplysninger her.
En god ide er også af køre en tur med CCleaner efter du har afinstalleret:
Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Lad programmet foretage en oprydning...

Når du har kørt disse så prøv at installere låne versionen.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. maj 2012 - 14:37 #2
Og det er specielt vigtigt du lader CCleaner køre en rensning af registrerings databasen.
Avatar billede sobr Nybegynder
11. maj 2012 - 14:47 #3
Tak for hurtigt svar :)

CCleaner har jeg...

Jeg prøver dit forslag
Avatar billede prodic Mester
11. maj 2012 - 15:37 #4
Adobe har gratis support på installationsproblemer. Giv dem evt. et kald - de snakker dansk/nordisk.

Vedr. trial-afinstallation ved jeg at der har været en bestemt procedure man skulle følge.
Følger man den burde det ikke være nødvendigt med Revo/CC Cleaner og lign.
Avatar billede sobr Nybegynder
14. maj 2012 - 11:02 #5
Forsøgte med Revo Uninstaller, men det hjalp altså ikke.

Så nu prøver jeg, om jeg kan finde noget dansk support.
Avatar billede sobr Nybegynder
15. maj 2012 - 10:40 #6
Jeg lukker her.

Er der nogen der vil have point så smid et svar :)
Avatar billede prodic Mester
15. maj 2012 - 11:03 #7
For min skyld må du gerne tage dem selv :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
15. maj 2012 - 15:56 #8
Nej det skal jeg ikke, da mit forslag ikke kunne bruges
Avatar billede sobr Nybegynder
21. maj 2012 - 17:05 #9
Ok... Tak for jeres tid :)

Har prøvet at ringe til support flere gange, men får at vide, at der er meeeeeget lang ventetid pga. photoshop CS6 udgivelsen.

Så jeg kører videre med trial til den udløber, så må det værste pres vel have lagt sig :)
Avatar billede sobr Nybegynder
21. maj 2012 - 17:05 #10
Lukker