Avatar billede ridslau Nybegynder
11. maj 2012 - 15:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Reset glemt administrator password på en windows sbs 2011?

Hej

Er der nogen som kender et program som kan resette administrator passwordet på en windows sbs 2011 som er sat op som en domain controller?

Må godt være et købe program.
Avatar billede nyhuus Nybegynder
11. maj 2012 - 15:19 #1
Avatar billede nyhuus Nybegynder
11. maj 2012 - 15:22 #2
Avatar billede ridslau Nybegynder
28. maj 2012 - 08:58 #3
Fandt et program som hedder Windows Key Enterprise på lostpassword.com som kunne resette domain administrator passwordet for brugeren administrator som normalt er disable på en win2011, men ikke i mit tilfælde:-)

Kan også resette lokal administrator password og derfor bruges sammen med ovenstående links.

nuhuusdk.
Smid lige et svar. så får du points.
Avatar billede nyhuus Nybegynder
28. maj 2012 - 09:59 #4
Behold du bare dem ;)