Avatar billede j4k0b Nybegynder
11. maj 2012 - 17:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Word - dobbelt understreg under facit i ligning

Jeg indsætter en ligning i Word 2011 under Indsæt -> Ligning, men hvis jeg markerer lidt af ligningen og sætter dobbelt understreg under facit (på fanen Startside), så bliver hele ligningen markeret.

Nogen der har en løsning?
Avatar billede Blaine Nybegynder
11. maj 2012 - 17:43 #1
Du markerer svaret, og indsætter en accent (den kanp der ligner et ä), der skulle du kunne finde en understregning.

Men da den kun giver 1 streg, skal du naturligvis gøre det 2 gange =)
Avatar billede finb Ekspert
11. maj 2012 - 21:43 #2
Beskyt dig mod Word til ligninger, du kan nemt lave et flot layout i Excel.
Mvh finb
Avatar billede BLaustsen Nybegynder
13. november 2012 - 11:50 #3
Dette er beskrevet på hjemmeside statikeren.dk samt hvordan man laver en genvejstast til at lava to streger under facit.
Avatar billede j4k0b Nybegynder
13. november 2012 - 12:18 #4
Så fik du også lige lagt lidt reklame ind, Benjamin :)