Avatar billede frederikbuchhave Nybegynder
11. maj 2012 - 21:40 Der er 3 kommentarer

Strømforsygning til @Computer mediacenter 6080

Hej eksperter!!

Jeg har ledt og søgt efter en specific strømforsyning hele ugen og kan ikke finde den. Det drejer sig og en Hipro model: Hp-g251gf3p
Jeg ved ikke om i kan svarer mig på om der er en anden strømforsyning jeg kan bruge og som passer ind i maskineriet!!

håber i kan hjælpe
Avatar billede frederikbuchhave Nybegynder
11. maj 2012 - 21:48 #1
og gerne hvor jeg kan købe den til de billigste penge eller en der er magen til af et andet mærke
Avatar billede Wally1973 Praktikant
11. maj 2012 - 22:42 #2
Det store spørgsmål er om de ydre mål af strømforsyningen og skruehullerne svarer til en standard ATX-strømforsyning, for er det tilfældet, så kan du bruge praktisk talt alt.

Et par billeder af selve skruehullerne og monteringsområdet i kabinettet kunne hjælpe med at afklare dette.
Avatar billede frederikbuchhave Nybegynder
12. maj 2012 - 14:21 #3
Got it!

Smider lige nogle billeder ind senere