Avatar billede appletree Nybegynder
11. maj 2012 - 22:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HOLFI Forstærker & CD-afspiller

Hej Eksperter.
Jeg leder efter nogle oplysninger omkring et par forstærkere og cd-afspillere fra danske Holfi. Det er primært oplysninger som årgang, pris og den overordnet forskel, men hold endelig ikke tilbage med andet relavant.

Det drejer sig om Integra 88 og dens Signature Edition (Integra 88 SE) + Xara, Xare NFB, Xare NFB Rex, Xare DC og Xaurus NFB Rex.

Der er en del afspillere, så jeg forventer ikke oplysninger på dem alle, men Xara er den vigtigste.

På forhånd tak.
Appletree
Avatar billede 220661 Ekspert
12. maj 2012 - 00:59 #1
Var der ikke noget med at HifiKlubben forhandlede dem på et tidspunkt? Jeg tror det.
Og jeg mener det var okring 1996-97 de er fra.
Prøver at finde yderligere info.
Avatar billede 220661 Ekspert
12. maj 2012 - 01:11 #2
Ja Hifi Klubben forhandlede Holfi på et tidspunkt, og de kan måske hjælpe dig med ydeligere info.
http://www.hifiklubben.dk/information/kontakt-os/
Avatar billede appletree Nybegynder
15. maj 2012 - 23:53 #3
lukket
Avatar billede 220661 Ekspert
16. maj 2012 - 06:36 #4
Kunne man da i det mindste ikke lige kommentere på det der var kommet??