Avatar billede Jimmi_andersen Nybegynder
12. maj 2012 - 21:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Slette "overskyderne" pagetab på facebook

Hej

Ved nogen hvordan man sletter de overskydende faner "page tab" på en facebook side.

For eksembel hvis man har 3 faner i brug, "billeder" "syntes godt om" "velkommen" og de faner som ligger under " når man klikker pil nedad " ikke bruges.

Hvordan usynliggøres disse underliggende faner, eller hvordan slettes de.

Jimmi
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. maj 2012 - 21:59 #1
Hvorfor? Har du ikke tilføjet noget til disse "faner" kan de ikke ses af den alm. bruger.
Avatar billede jokkejensen Novice
12. maj 2012 - 22:27 #2
Manage -> edit page -> apps.

Men hvis det er photos, tror jeg ikke du kan skjule den.

/J
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. maj 2012 - 22:42 #3
Standard er at billeder er aktiv og kan fjernes. Det er alt du kan fjerne.
Avatar billede Jimmi_andersen Nybegynder
15. maj 2012 - 00:22 #4
Takker for jeres svar.

Jeg fandt ud af at det kun var "mig" som kunne se fanerne.
En anden ting.

Ved i hvordan man kan ligge et fast billede på billedemappen. Den skifter nemlig hvergang man tilføjer nye billeder i en mappe. ??
Avatar billede Jimmi_andersen Nybegynder
09. september 2012 - 08:52 #5
lukket