Avatar billede zaicrez Nybegynder
13. maj 2012 - 21:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Java Userscript - replace url.

Hej!
Jeg har brug for et Java userscript, som helt simpelt kan replace dele af en url.

F.eks.

På et domæne ligger billede1.jpg - det ligger i 2 forskellige mapper.
/lille/billede1.jpg og /stor/billede1.jpg.
Når siden loades, vises billederne fra lille-mappen altid.
Disse skal erstattes med billedet i stor-mappen.
Filnavnet er det samme i begge mapper, så det burde være lige til.
Men jeg har desværre ikke erfaring i hvordan disse scripts skal skrives.

Hvis nogle af jer kan hjælpe mig på vej, så ville jeg blive rigtig glad :)
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
13. maj 2012 - 22:42 #1
Userscript bliver skrevet i javascript

Og javascript er ikke det samme som java.

Det ville derfor være mest smart hvis du lukker dette spørgsmål og opretter det under den rigtige kategori

"Programmering/Script/JavaScript/"

Desuden vil jeg tro det vil være meget brugbart at vide hvilken browser det skal virke til det browserne gør nogle af deres ting en lille smulig forskellig
Avatar billede zaicrez Nybegynder
13. maj 2012 - 22:54 #2
Hej heinzdmx.
Tak for tippet. Jeg lukker dette emne, og opretter et nyt :)