Avatar billede SoronSR Nybegynder
14. maj 2012 - 09:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Nyt batteri til bærbar

Hej Alle

Min ASUS-bærbar, er begyndt at anmode om at jeg skifter batteriet. Det kan ikke længere holde strøm i mere end 5-10 min. Den gik fra at kunne holde 3 timer til at kunne holde 5-10 min på en måned :O

Desværre for mig er min bærbar købt 01/2011 og da der kun er 1 års garanti på batterier i danmark skal jeg ud og have fat i et nyt.

Her kommer i ind i billedet :) Jeg har kigget diverse steder på nettet og kan ikke finde ud af hvad der kan bruges og hvad der ikke kan (både mht. hjemmesider og batterier).

Specs:
ASUS u35jc
Li-ion battery
14,4 V
1400 Ah
63 Wh

Håber i kan hjælpe mig lidt :)
Mvh. Søren
Avatar billede jensenjs Juniormester
14. maj 2012 - 09:53 #1
Avatar billede jensenjs Juniormester
14. maj 2012 - 09:59 #2
Du får lige et link mere.
Det er en US side men det samme batteri bruges til både
asus u35j og asus u35jc
http://www.mini-laptop-accessories.com/index.php?main_page=advanced_search_result&search_in_description=0&keyword=asus+u35jc&x=30&y=9
Avatar billede SoronSR Nybegynder
14. maj 2012 - 10:20 #3
#1 U35J batteriet stemmer ikke overens med specsne.
#2 Det ligner umiddelbart også kun at der er 14,8 V batterier på denne side
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. maj 2012 - 10:49 #4
Husk at købe originalt!
Det er vist kun Asus der har 12 mdr. garanti på batteri...
Avatar billede SoronSR Nybegynder
27. februar 2013 - 02:18 #5
ingen løsning