Avatar billede catu Nybegynder
14. maj 2012 - 11:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Samme program i flere tabs med WindowBuilder til Eclipse

Jeg er ved at lave et program, hvor flere ansatte kan bruge programmet i sit eget faneblad. Det samme program (mainGUI) kører altså i flere forskellige tabs.

Idéen er at når programmet åbnes vil der kun være et faneblad tilgængeligt - loginGUI, hvor man blot klikker på sit navn, og dette åbner et nyt, sidekørende, faneblad med navnet på den ansatte som fanebladsnavn. Han kan bruge hele programmet i dette faneblad. Når den næste møder på arbejde, klikker han på loginGUI fanebladet, klikker på sit navn, og et faneblad med hans navn kører nu samtidigt med navnet på den første der mødte.

Er det overhovedet muligt at designe? Vi er ikke kommet til GUI programmeringen endnu, men hvis der er nogen der ved at dette fx ikke kan lade sig gøre, så kan vi jo allerede nu smide idéen væk. Har søgt på Google men har ikke rigtigt fundet noget
Avatar billede arne_v Ekspert
14. maj 2012 - 14:39 #1
Alt er muligt.

Men du vil selv skulle kode det.

En JFrame med en JTabbedPane hvor hver tab er en JPanel,
Avatar billede catu Nybegynder
29. maj 2012 - 12:05 #2
lukker