Avatar billede zoom Praktikant
18. maj 2012 - 11:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

booking af tider og angivelse af ledige tider

Hej

Jeg leder efter en samarbejdspartner / programmør som evt. har erfaring med booking systemer (booking af kalender tid) der både kan betjenes fra PC og via en mobil application på brugersiden. Systemet skal kunne sende booking bekræftelse via mail og SMS og sende huske SMS.
Brugeren bliver oprettet af admin og skal ud over at kunne booke en eller flere tider også kunne angive sine egne ledige tider i kalenderen.
Admin skal have overblik over hvilke brugere der er ledige hvornår samt kunne trække lidt statistik på brugerne samt kunne tilføje lidt data.
Måske findes der allerede noget der kan anvendes med lidt justeringer ? Nogen der er interesseret i en dialog om dette ?
18. maj 2012 - 12:11 #1
HEJ,

Jeg er af en alternativ behandler blevet bedt om at lave et Delphi program, som:

1: Tidsbestilling (baseret på behandlingsseancer a 15 min's varighed) fra kl. 08:00 (valgfri fra 00:00 - 24:00) til 20:00 (igen valgfri fra 00:00 - 24:00) .

2: Klientstyring (sletning, redigering, nye)

3: Regnskab m. fakturastyring (indkøb, salg)

4: Ansatte m. lønregskab (skat etc)

Jeg kunne forestille mig at del 1 kunne måske være lidt interessant. Den er under udarbejdelse, men det hele er skrevet i Delphi (m. database) og har pt. intet med HTML // Hjemmesider at gøre, men kan med en masse extra arbejde gøres om til et object, som kan køres i en Webbrowser / hjemmeside.

Omkring Mobil-brugen er jeg 100,00 blank , så der må du finde en anden i fald  ...

Kristian
Avatar billede zoom Praktikant
18. maj 2012 - 12:40 #2
Hej Kristian

Lyder også som et spændende projekt men i mit tifælde er der tale
om at brugerne tilbyder deres tid(arbejdskraft) inden for døgnets 24 timer (skiftehold) Her kan admin så book dem han har brug for. Lidt omvendt af dit projekt men alligevel i princippet det samme.
Dog vil den mobile application være et must i projektet så lad os se om der kommer en på banen der kan håndtere en apps også :-)

/Zoom
18. maj 2012 - 13:33 #3
HEJ,

Det er helt OK; jeg vil dog gerne være med på en "lytter" , da  der er også aspekter i dit projekt jeg muligvis kan bruge i mit projekt.

Og jeg ønsker dig held og lykke med projektet. Men hvis jeg kan hjælpe må du ikke tøve med at kontakte mig.

Kristian
Avatar billede jhc Nybegynder
29. maj 2012 - 09:32 #4
Hej

Jeg har lavet et lignende system til et privathospital og dele herfra vil kunne genbruges.

Har desuden en del af systemet som kan sendes sms'er til kunden.

Angående mobil delen så er der i denne del ikke gjort brug af dette men jeg har været involveret i andre projekter hvor der har været gjort brug af dette så det kan jeg godt løse for dig.
Avatar billede gidzmo Nybegynder
01. juni 2012 - 11:10 #5
Hej
Vi har lavet en del af den slags og kan sikkert hjælpe dig.
Send evt.  en mail på ks(a)mindtomedia.dk
Avatar billede zoom Praktikant
18. februar 2014 - 12:26 #6
afslutter herfra tak for indlæg