Avatar billede Redecker Nybegynder
20. maj 2012 - 17:14 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Dvd-Film på iPad 3

Hej.

Jeg vil lige høre om det er muligt at få sine dvd film over på sin iPad - Evt. et program til Windows, som kan konvertere dvd-film om til et format som iPad'en kan afspille.
Avatar billede pstidsen Novice
20. maj 2012 - 19:07 #1
Du kan bare bruge iTunes. Den konverterer automatisk :)
Avatar billede Redecker Nybegynder
20. maj 2012 - 20:51 #2
Hvordan gør man det ?
Avatar billede pstidsen Novice
20. maj 2012 - 21:07 #3
Start med at rippe den med Windows Media Player. Derefter ind i iTunes og tryk Filer og Tilføj ny fil. Find filen og den bliver konverteret til det rigtige format. Synkroniser den så over på din iPad.
Avatar billede Redecker Nybegynder
20. maj 2012 - 21:12 #4
Ok, hvordan ripper man med  Windows Media Player ? :D
Avatar billede pstidsen Novice
20. maj 2012 - 21:16 #5
Har du prøvet? Skulle gerne være rimelig simpelt når du prøver at afspille filmen.
Avatar billede Redecker Nybegynder
20. maj 2012 - 21:22 #6
Ja afspiller en dvd-film nu, men hvor står at man kan rippe filmen til en fil på computeren ?
Avatar billede pstidsen Novice
20. maj 2012 - 21:32 #7
Hov det var mig der huskede forkert. Windows Media PLayer kan kun rippe CD'er. Du kan bruge dette program til at rippe: http://www.alt-til-windows.dk/?Tips/RipEnDVDTilHarddisken/858
Avatar billede living8671 Nybegynder
20. maj 2012 - 23:38 #8
Jeg kan anbefale DVDFab (DVD Copy)til at rippe dine DVD'er med hardcoded undertekster til f.eks. MKV format. Programmet koster 45$ men det kan rippe DVD'er til samtlige platforme (Iphone, Ipad mv.) og i mange forskellige formater (avi, mkv, mpeg osv) Til at se DVD filmene på din Ipad 3 anbefaler jeg AVPlayerHD App'en til 3$. Dette setup kører simpelthen super godt hos mig og på min Ipad 3 - uden problemer eller dikkedarer.
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2012 - 15:42 #9
Avatar billede badazz Novice
05. juni 2012 - 22:25 #10
Du skal bruge Handbreake
Guide her:
http://elektronista.dk/se/film-pa-din-ipad-iphone-eller-ipod/
Så ligges den i ipad format, og det er skide nemt at bruge,

Derefter har du en fil du kan trække direkte ind i iTunes, er du mere kreativ kan du finde programmet metax, som kan metatagge dine film, og den kan endda selv hente cover og info om filmen, når det er gjort har du en film i itunes nøjagtig som hvis du havde købt den i itunes..