Avatar billede flemon Nybegynder
21. maj 2012 - 15:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Maskine på domæne mister ikoner

Hej.

Jeg har et problem med at en maskine (win 7 pro) som er koblet på et domæne, pludselig mister nogle ikoner på skrivebordet.
De ikoner der forsvinder er genveje til programmer og mapper på et shared drev fra serveren.

Det sker kun på denne ene maskine. Der er 7 andre maskiner på netværket som er sat op på præcis samme måde. De kører samme antivirus, og jeg kan ikke se at der skulle være nogen forskel.

Der er ikke installeret nogle specialprogrammer på maskinen, som jeg kan se skulle være skyld i det.

Det er sket 3 gange inden for den sidste måned, men jeg kan ikke se nogen sammenhæng i det.

Nogen ideer til hvad det kan være.
Avatar billede michael_stim Ekspert
21. maj 2012 - 15:26 #1
Avatar billede flemon Nybegynder
05. juli 2012 - 07:58 #2
Hej.

Så har jeg endelig fået det testet, og det virkede.

Smid et svar.
Avatar billede flemon Nybegynder
03. september 2012 - 08:10 #3
done