Avatar billede nokia3110c Praktikant
21. maj 2012 - 15:47 Der er 3 kommentarer

Hjælp til at rippe cder (hente cd dataer, wmp og winamp)

Hvordan for jeg wmp 12 til at hente cd data fra andre steder?

Den fucker totalt i det f.eks med en cd med Sys bjerre som hedder all in, fucker wmp 12 totalt op med kun firkanter i navnene på sangene og forkert kunstner, den måde wmp 12 søger på, kan den ikke finde ud af hvad for en cd,kunstner og numrene er når jeg vil rippe sys bjerres all in(og mange andre cder), med winamp finder den dataerne og for den rippet rigtig :)

Winamp virker fint MEN jeg vil ikke bruge den som default musik program, bla musikken som er rippet bliver vist i wmp 12 som en afspilningsliste istedet for bare at ligge som alt andet musik i mit bibliotek :( hvordan ændre jeg det?

Synes wmp 12 passer lidt bedre til mig end winamp selv om ingen af dem er perfekte

Kan/er det bedst jeg bruger et rippe programm der for alle dataer med, så jeg ikke har en masse musik som power amp(mobil/android) betegner som ukendt kunstner, hvor doubletwist nemt kan angive navnene på de cder jeg har på mobilen (altså navnene på kunstnerne)?

Vil helst bruge power amp(købe versionen) da den er lidt bedre end doubletwist og har en god lyd
Avatar billede nokia3110c Praktikant
21. maj 2012 - 15:57 #1
Bruger k-lite mega codec pack hvis det kan have en indflydelse (med den pakke kan jeg bare afspille alt musik)
Avatar billede Blaine Nybegynder
21. maj 2012 - 17:54 #2
Jeg foreslår CDex, det er open source.

Mvh
Avatar billede nokia3110c Praktikant
21. maj 2012 - 17:59 #3
Har jeg prøvet i dag.

Synes det virker ok men ikke noget særligt, ville ønske jeg bare kunne få wmp 12 til at henet de rigtige data, kan man ikke skifte hvor den søger efter data?