Avatar billede benlis Juniormester
21. maj 2012 - 22:44 Der er 2 kommentarer

tilslutning til LAN

Jeg vil slutte min pc direkte til min fibernet boks med et netværkskabel, Jeg kan se, at der sendes pakker, men ikke modtages.
Når jeg klikker på reparer, får jeg svaret, at IP-adressen
ikke kan fornys. Hvad kan jeg gøre ved det?
mvh
Benlis
Avatar billede Blandy Praktikant
22. maj 2012 - 14:32 #1
Nu ved jeg ikke lige hvad for en boks dit selskab bruger, går ud fra at det er en router med indbygget switch. Men hvis det er tilfældet, så lader det til at den ikke kan udleverer ip-addresser.

Har du prøvet at slukke og tænde boksen?

Er det sådan en boks med flere netstik i?
Avatar billede benlis Juniormester
23. maj 2012 - 20:19 #2
Jeg fandt ud af at mit netværkskabel var defedkt. Det virkerefter udskiftning af kablet
mvh