Avatar billede sebberwil3 Nybegynder
22. maj 2012 - 22:41 Der er 1 kommentar

router DIR-635 til ipad

Jeg har fået installeret trådløst netværk med en router DIR-635til min pc, som virker fint. MEN når jeg vil koble min ipad på nettet kan jeg ikke komme ind i dlink??? de koder som jeg har oplyst og brugt til installering på pc'en er åbenbart ikke de samme til ipad, hvad gør jeg forkert???
Avatar billede sand321 Nybegynder
23. maj 2012 - 10:27 #1
Koden du har valgt til det trådløse netværk er den samme uanset om du bruger computeren eller ipad'en.

Hvis du ikke allerede har prøvet det, så sluk og tænd routeren og ipad'en.

Hvis det ikke hjælper, logger du ind på routeren og tjekker opsætningen. Tjek hvilken hastighed den er sat til at køre med og hvilken krypteringsform der anvendes. Prøv evt at køre uden kryptering og se om det gør en forskel.