Avatar billede Pansen Praktikant
24. maj 2012 - 09:07 Der er 1 løsning

Windows 7 og DHTML editor

Hej

Jeg har et gammelt website som er lavet i basic web. Jeg har opgraderet til windows 7 fra xp i sin tid. Og nu kan jeg ikke benytte mig af WYSIWYG editoren for at redigere sider. Den kommer bare med et kryds. Jeg har så fundet frem til at det er fordi, da windows 7 kom var DHTML controllen ikke en del af internet explorer mere.
Jeg har installeret controllen fra microsoft manuelt. Men lige lidt hjalp det. I kan se det her. http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=8956

Kan jeg på nogen måde se i windows om den har installeret denne dhtml editor, da det stadig ikke virker?! Jeg vil blive yderst glad hvis der var nogen der kunne hjælpe.

På forhånd tak..
Avatar billede Pansen Praktikant
31. juli 2012 - 09:03 #1
Spørgsmål lukkes