Avatar billede it-noerden Nybegynder
24. maj 2012 - 17:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Diablo III Lag

Hej! Min computer er en Packard Bell TS11 og mit problem er at jeg lagger ad h til i Diablo 3, men inde på "Can you run it?" Siger den at min computer skulle kunne køre det uden det mindste lag. Jeg bruger game booster og kører på de laveste settings men det lagger stadig... Nogen forslag til hvordan jeg kan stoppe det? Har opdateret mit grafikkort.
Avatar billede tobrukDk Novice
24. maj 2012 - 18:11 #1
Prøve køre det uden om game booster!...

jeg har også selv haft problemer med det, men efter jeg stoppe med at bruge det så virker min spille fint nok.

PS HUSK LIGE AT LUKKE DIN SAMTALE DU HAR KØRENE!!!
Avatar billede it-noerden Nybegynder
24. maj 2012 - 20:48 #2
2# Jeg har prøvet at køre det uden og hvilken samtale? Har du andre ideer?
Avatar billede Wally1973 Praktikant
24. maj 2012 - 23:09 #3
Så vidt jeg kan se så har du en bærbar med onboard grafikkort.
Bærbare er i sig selv ikke særligt gode spille-computere og med onboard grafikkort er det helt håbløst.
Avatar billede it-noerden Nybegynder
25. maj 2012 - 17:39 #4
Jamen mine 3 andre venner har også computere med onboard grafikkort og de er alle tre dårligere end min så jeg forstår det ikke?
Avatar billede tobrukDk Novice
26. maj 2012 - 00:03 #5
KIG HER!!!!

http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/it-noerden

tag og få lukke dem alle sammen! :D
Avatar billede Wally1973 Praktikant
26. maj 2012 - 10:55 #6
Jeg ved ikke hvad deres specs er på deres maskiner og jeg kan ikke se hvad de opfatter som acceptabelt.
Jeg ved dog at mange køber en bærbar og tror de kan spille på den, som var det en stationær, hvilket ikke er tilfældet.
Man bliver nødt til at acceptere at det ikke altid vil køre flydende på en bærbar og det gælder specielt med de store spil, hvor der til tider kan være mange dynamiske objekter på skærmen samtidigt.
Avatar billede it-noerden Nybegynder
05. juni 2012 - 12:48 #7
.