Avatar billede PHPnQrd Nybegynder
26. maj 2012 - 08:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

php curl driller

Hej,
Mit php CURL script driller!! Jeg skal nemmelig have fat i SESSIONID hvilket mit script også gør.

I starten af mit dokument kalder jeg nemmelig en side for at skaffe sessionid.
Og jeg kalder så siden "igen" når jeg submitter min form.

Det er som om, at den ikke husker min session rigtig, fordi når jeg indtaster den korrekte captcha kode, siger den "Invalid code".

Kan nogen forklare mig, hvorfor min sessionid ikke dutter (Cookie, Set-Cookie), og har nogen en løsning til hvordan jeg får det til at virke?

Prøv evt. kør scriptet og se hvordan det fungere og så i får et indblik i hvad jeg mener.

Link til simple-source: http://pastebin.com/CUAjX5NM

På forhånd tak og god lørdag.
Avatar billede PHPnQrd Nybegynder
26. maj 2012 - 08:56 #1
Note:
Det er som om, at når jeg første gang indlæser for at få fat på captcha billedet, så har den en korrekt sessionid (cookie).

Når jeg så kører det ved post submitting, så er det som om den ikke kan bruge min forrige sessionid, da den laver en ny af en art.

Så spørgsmålet er hvordan jeg får kørt scriptet med den forrige sessionid. Har prøvet at gemme den i en session og kalde, uden held.

Nogen foreslag?
Avatar billede coderdk Praktikant
27. maj 2012 - 12:53 #2
Bliver cookie.txt oprettet? Prøv at angive en sti til den. Evt  /tmp/curl_cookie.txt, eller et sted hvor du kan checke at der kommer noget i filen.
Avatar billede olebole Juniormester
29. maj 2012 - 22:31 #3
<ole>

Kan du ikke bare kontakte ejeren og forklare, at du har brug for at tilgå dokumenterne uden at indtaste noget i formen? Hvis du har en god grund, får du formodentlig adgang udenom captcha. Det ville da være meget lettere  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede PHPnQrd Nybegynder
02. august 2012 - 09:58 #4
lukker