Avatar billede kalle99900 Nybegynder
31. maj 2012 - 15:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ps3 headset

Jeg er lidt usikker på købe sony's officielle headset fordi jeg har hørt at det ødelægger ps3'ernes lyd eller er det løgn? Og hvis det er rigtigt hvilket headset skal jeg så tage?

Ps. Ikke over 1000kr

tak på forhånd.
Avatar billede blaabjerg88 Nybegynder
31. maj 2012 - 21:52 #1
Hej kalle

jeg har selv sonys officelle headset(se link) og vil ikke anbefale det, lyd kvaliteten er meget god, men den sidder a r** på øret, det gør faktisk ondt efter bare 5 min...

har selv prøvet med flere almindelige mobil bluetooth headset og det virker uden problemer, så jeg vil anbefale dig at købe et bluetooth headset som du kan lide og som passer til dig og derefter forbinde det til din PS3...

https://www.coolshop.dk/catalog/product/58433-official_sony_ps3_wireless_bluetooth_headset_ps3
Avatar billede kalle99900 Nybegynder
31. maj 2012 - 23:04 #2
Jeg harikke noget imod hvordan en sådan noget men der kommer vel ikke problemer med lyden når man spiller spil?
Avatar billede kalle99900 Nybegynder
31. maj 2012 - 23:08 #3
Undskyld jeg skriver lidt dågelligt.
jeg mente at: jeg har ikke noget imod hvordan den sidder men og om der kommer problemer med lyden på ps3'eren.
Avatar billede blaabjerg88 Nybegynder
01. juni 2012 - 08:00 #4
kan kun sige at jeg har ikke haft problemer med lyden.
Avatar billede kalle99900 Nybegynder
02. juni 2012 - 15:56 #5
Ok det lyder godt så tror jeg, jeg vil købe mig sådan et headset.

Og tak for hjælpen kan jeg få et svar.
Avatar billede blaabjerg88 Nybegynder
02. juni 2012 - 16:04 #6
God fornøjelse! :)
Avatar billede kalle99900 Nybegynder
02. juni 2012 - 17:35 #7
Tak takst