Avatar billede 7vw2zd37 Nybegynder
31. maj 2012 - 21:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fodbold EM 2012 på bærbar pc

Hej

Snart er der EM i fodbold. Er det muligt at se det på sin pc. Hvis det er tilfældet hvordan gør man så det og hvad skal der til. Det er jo specielt de danske kampe men ville da gerne kunne se nogle af de øvrige også.

Mvh
Kim
Avatar billede Messi2670 Nybegynder
31. maj 2012 - 21:36 #1
Du kan Se Alle Kampene fra EM Live på Viaplay.Dk
Avatar billede 7vw2zd37 Nybegynder
31. maj 2012 - 21:47 #2
Ingen gratis muligheder. Har jo kabeltv i huset på forhånd men vil godt kunne se det på min bærbare T410i med projekter
Avatar billede keysersoze Guru
31. maj 2012 - 23:56 #3
Køb en tuner og sæt til - den kan du sætte dit kabel-tv stik direkte til.
Avatar billede Andyboy Nybegynder
01. juni 2012 - 11:11 #4
Du kan få 30 dages gratis Viaplay for at teste det - læs evt. mere her: http://www.tv-pakke.dk/140/gratis-viaplay-i-30-dage-a-z-guide-stor-anmeldelse/
Avatar billede 7vw2zd37 Nybegynder
01. juni 2012 - 20:01 #5
Der står "Vælg hvad du ønsker adgang til. Bemærk at det kun er enten TV eller TV+Film som du får adgang til gratis i 30 dage. Ønsker du også sport skal du altså vælge pakken til 159 kr. pr. måned."

Jeg læser det som om sport ikke er med hvis man vil have det gratis.
Avatar billede 7vw2zd37 Nybegynder
01. juni 2012 - 20:03 #6
Jeg er ikke helt sikker på hvad der menes med en tuner. Hvad er det og hvad koster sådan en. Evt. et link til hvor den findes.