Avatar billede Andisch Nybegynder
01. juni 2012 - 13:59 Der er 1 kommentar

Computer viser ikke at oplader er tilsluttet?

Hej

Jeg har en HP Laptop, som jeg bruger til skole og privat brug. Den har virket fint, men er begyndt at opføre sig underligt.

Når jeg tilslutter min oplader computeren, viser den ikke at den er tilsluttet. Den har samme ikon i værktøjslinjen som den har når den kører på batteri, men den holder sig på 100%, så den oplader altså stadig. Jeg kan dog ikke få lov til at køre fuld kraft som jeg plejer, da min computer selv sætter ydeevnen ned, selvom den står på  "GPU Med høj ydeevne" og "Høj ydeevne" i windows og mit grafikkort.

Hjælp tak :)
Avatar billede sand321 Nybegynder
01. juni 2012 - 16:40 #1
Prøv at gendanne systemet til et tidspunkt hvor det virkede.
Hvis det ikke virker så check for driver opdateringer.