Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
03. juni 2012 - 20:19 Der er 3 kommentarer

Wordpress hjælp med nye sider

Hej Eksperter håber I kan hjælpe mig med dette:

Jeg har en wordpress side, der er forsiden som er en blog. Men jeg laver så under sider efter hver kategori jeg kommer ind over. Men jeg kan ikke gøre undersiderne til blogs, det er bare en "normal" side, hvor man kan skrive noget tekst. Men jeg vil have så jeg kan lave "post", på alle mine sider.

Hvordan kan man gøre det?

Hvis I vil vide mere så spørg! :-)
Avatar billede jolinda Novice
04. juni 2012 - 11:18 #1
Hej :)

Det kan jeg godt hjælpe dig med.
Send en mail til: lindahl.jonathan@gmail.com

- Så finder vi ud af det :)
Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
07. juni 2012 - 10:17 #2
Der er ikke andre der kan hjælpe?
Avatar billede Slettet bruger
20. august 2012 - 16:29 #3
Ved ikke helt om jeg forstår dit spørgsmål, men tror denne guide kan hjælpe dig.. Ellers må du lige skrive. :-) http://startblogger.dk/hvordan-far-man-vist-alle-indlaeg-fra-en-bestemt-kategori-pa-en-side