Avatar billede HEF Juniormester
06. juni 2012 - 12:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Microsoft outlook 2010

Mit e-mail program siger jævnligt sender ..6.7 af 7 mails, når jeg sender en mail.

Det er det enenste der sker, men jeg tænker om min PC sender noget uatoriseret uden min viden.

Skal jeg være bekymret og hvilke forholdsregler skal jeg tage.
Jeg har virusprogram McAfee og firewall og mener at være er opdateret og fint beskyttet, men frygter alligevel at jeg har fået lukket et eller andet ind som afsender mail fra min PC.
Det fanges i givet fald ikke af mine sikkerhedsprogrammer og jeg ved ikke hvordan jeg skal gribe sagen an..
Avatar billede 220661 Ekspert
06. juni 2012 - 17:47 #1
Ligger der nogle mails i udbakken som ikke skal være der?
Har du forsøgt en reparation af office pakken?
For at tjekke yderligere kunne du prøve at køre med Malwarebytes:
Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:

http://download.cnet.com/Malwarebytes-Anti-Malware/3000-8022_4-10804572.html?part=dl-10804572&subj=dl&tag=button

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen. Kopier loggen herind.
Mht.: Vista/Win7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."
Avatar billede HEF Juniormester
12. juni 2012 - 08:53 #2
Problemet er vist antal af konti :) - antallet kan stiger når man yderligere laver særregler for enkelte grupper.
Så i første omgang kunne jeg ikke finde syv :)
Tak for indsatsen :)
Avatar billede HEF Juniormester
21. juni 2012 - 09:34 #3
Det er alene fordi jeg ikke kunne finde ud af det at jeg har givet mig selv point. Beklager - prøver gerne igen :)
Avatar billede 220661 Ekspert
21. juni 2012 - 15:53 #4
det gør ikke noget.