Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2012 - 00:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

DEN RIGTIGE BÆRBAR!

Hey, kan i give mig et link, til den rigtige bærbar jeg skal ha.

Det her er mine krav -
Den skal sku spille Minecraft UDEN LAG
Den skal over 2 GbRam
Den skal ha intel core 4-5
Den skal være 15tommer ell. 13 tommer
Den skal købes fra Danmark
Den skal ahve webcam
Den skal have Windows 7 ( Meget gerne Ultimate )
OG!
Den skal koste højst 4000kr
Avatar billede Blaine Nybegynder
07. juni 2012 - 08:24 #1
Denne burde kunne klare det:
http://dataworld.dk/product_card.php?prod_nr=X54HR-SX138V

Core i3
4Gb ram (jeg anbefaler dette som minimum).
15.6" skærm
Radeon HD7470 med 1Gb ram
Webcam på 0.3Mpixel
rigtige butikker i Roskilde og Glostrup, samt webbutik

Den er godt nok med windows 7 home, men med et budget på 4.000,- og da windows 7 ultimate alene koster 1.300,- (mod 700,- for home), vil jeg mene at pengene er bedre givet ud på hardware =)

Den lever op til alle anbefalede krav til minecraft:
http://www.game-requirements.com/index.php?title=Minecraft

Med venlig hilsen
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2012 - 12:02 #2
Oka mange tak
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2012 - 12:02 #3
Jeg ved altså ikke hvordan jeg giver dig point ? :(
Avatar billede Blaine Nybegynder
08. juni 2012 - 11:00 #4
Det kræver jeg lægger et svar du kan acceptere =)
(Som dette).
Avatar billede Blaine Nybegynder
08. juni 2012 - 14:44 #5
Og husk at du har 14 dages fuld returret, hvor du må prøve maskinen, og hvis ikke du er tilfreds må du returnere =)
(Kræver at den behandles pænt, og at du ikke aktiverer windows).
Avatar billede Slettet bruger
08. juni 2012 - 15:05 #6
Men er det så en slags prøve verison jeg har af windows jeg har nårgh jeg afprøver den så?..
Jeg ville afprøve den på at fx, minecraft men det kræver og et downloading?
Avatar billede Blaine Nybegynder
09. juni 2012 - 14:41 #7
Min besked var uklar, det må du undskylde.

Det jeg mener er, at når du modtager computeren er windows installeret og virker.
Nogle er dog ikke aktiveret, men du har 30 dage til at aktivere den, hvor den vil virke helt normalt i de 30 dage.

Hvis windows er aktiveret er det fint =)
Hvis windows ikke er aktiveret skal du bare vente med at aktivere windows til du er sikker på at beholde den =)

Du må naturligvis downloade og installere minecraft til din afprøvning =)

Mvh Daniel