Avatar billede vialli09 Praktikant
07. juni 2012 - 11:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mærkelig opførsel

Har den seneste måned haft lidt problemer, når jeg tænder min PC.
Når jeg trykker på tændknappen, arbejder harddiskene på højtryk, dog uden at computeren starter op (http://youtu.be/BpYUyt7q3fc).
9 ud af 10 gange vil computeren dog starte op efter 5-10 sek., efter at den har gjort som i videoen.

- Jeg har kørt en test på begge min WD harddiske (med Data Lifeguard Diagnostic), som ikke viste nogle fejl.
- Når computeren er tændt, kører den fejlfrit.

Nogle gode forslag?
Avatar billede michael_stim Ekspert
07. juni 2012 - 12:49 #1
For mig lyder det som om HD er ved at stå af. Jeg ville få taget backup med det samme.
Avatar billede vialli09 Praktikant
18. juni 2012 - 11:31 #2
Har fundet ud af at, når jeg tænder og slukker hurtigt på den lille knap på selve strømforsyningen, stopper med at gøre som i videoen, for så derfor at starte op.

Kan det være strømforsyningen der er ved at være træt?
Avatar billede vialli09 Praktikant
18. juni 2012 - 11:33 #3
@michael_stim:

Vil ikke risikere noget, så der er taget back-up. Det er bare mærkeligt at harddisk testen ikke viser nogle fejl.
Avatar billede vialli09 Praktikant
15. juli 2012 - 01:13 #4
Har ikke fundet en løsning.