Avatar billede sh-dk Nybegynder
07. juni 2012 - 16:43 Der er 3 kommentarer

Autosvar - Hver gang jeg modtager en mail

Outlook 2007 sender kun autosvar ved modtagelse af mails første gang en afsender sender til modtageren.

Kan man ikke lave det sådan at der altid sendes en svarmail, uanset hvor mange gange man har modtaget en mail fra afsender?

Kan man ikke oprette det via regler?
Avatar billede tlw Nybegynder
07. juni 2012 - 17:13 #1
Kunne du oprette en regel som i dette svar?
http://www.eksperten.dk/spm/836967
Avatar billede claes57 Ekspert
07. juni 2012 - 17:18 #2
lad da være med at spamme andre med inderligt overflødige mails.
Hvis mail ikke kommer frem til dig vil afsender få en mail med at den ikke kunne leveres - i alle andre tilfælde er den kommet frem.

'jeg har modtaget din mail, og vender snarest tilbage med et svar' er tåbeligt, når du ikke har svaret på de tidligere, og en 'jeg er på ferie til xx/yy' er nok feset ind allerede første gang.

Bare min holdning. Og du vil med autosvar også informere rigtige spammere om, at din konto virker og læses - så du får selv mere spam af det.

Lav en makro som kan sende en standard-tekst til en markeret mail - og vælg nøje selv hvem, der skal have et svar fordi de ellers ikke tror på, at du vender tilbage.
Avatar billede wjens Guru
07. juni 2012 - 17:39 #3
Der er en grund til at Outlook kun sender een gang.

Hvis du sender autosvar hver gang, og en af dine venner gør det samme, så får du et autosvar på dit autosvar, og det svar sender du et autosvar på, og så ...