Avatar billede krelle98 Nybegynder
08. juni 2012 - 11:02 Der er 2 kommentarer

Antivirus blokerer skolenetværk.

Hej, jeg har lige fået en ny PC, og før jeg installerede mit antivirus, virkede netværket fint, men nu skal jeg slå min firewall fra, for at netværket kan virke. Jeg bruger windows 7 Home Premium, og mit Antivirus program hedder F-Secure.
Avatar billede pstidsen Novice
08. juni 2012 - 11:25 #1
Hmmm. Prøv at kigge i firewallindstillingerne. Prøv at spørge skolens webadmn. Jeg har et andet antivirusprogram, så kan ikke direkte hjælpe...
Avatar billede 220661 Ekspert
08. juni 2012 - 13:37 #2
Har heller ikke dette program, men måske denne side kan hjælpe dig:
http://www.f-secure.com/en/web/home_global/support/article/kba/7104