Avatar billede kuluk112 Nybegynder
08. juni 2012 - 16:10 Der er 1 kommentar

Skærm bliver pludselig sort og computeren må lukkes på den hårde måde

Hej

Jeg sidder med et meget irriterende problem. Når jeg sidder og spiller et computerspil bliver skærmen pludselig sort. Selve computeren kører stadig. Jeg har prøvet at tilsutte en anden skærm vha. HDMI udgangen men til ingen nytte (Jeg har en bærbar PC).

Først troede jeg, at problemet opstod fordi computeren blev for varm, men nu hvor jeg har renset den og desuden skiftet kølepasta tvivler jeg stærkt på, at dette er problemet.

Jeg har også brugt GPU-z til at måle computerens temperatur, og temperaturen lå kun på omkring 60 grader inden skærmen går i sort.

dxdiag-fil med info om min PC: http://www.mediafire.com/?2x6cgv3gve13fkc

På forhånd tak
Avatar billede kuluk112 Nybegynder
08. juni 2012 - 21:06 #1
Nogle idéer?