Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2012 - 22:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

BYG SELV PC

DET HER en ret stort opgave som i skal hjælpe mig med..
KAN NOGEN OVERHOVEDET!
Overholvede budgettet 3500kr
I Skal give mig links til komponenter, som jeg selv kan bygge
Altså alt, bundkort, grafikkort... osv..
Man kan self gøre det selv på nettet men mener man kan gøre det billigere selv..

DET SKAL VÆRE EN GAMER COMPUTER..
Minimum krav -
Ram 4gb
processor 3,00ghz
harddisk 500gb
bundkort som selvfølig kan understøtte det ehel så det hele fungere...
WINDOWS 7
et fedt Kabin

Og det skal fungerer..
Jeg vil kun have folk skriver, hvis de har styr på det her..
Jeg kan sagtens byg en pc selv.. men tænkte at i kunne finde den rette '' Kombination ''

HÅBER I VIL RPØVE OG HJÆPLE MIG!
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2012 - 22:56 #1
Undskyld for stavefejlene !
Avatar billede Wally1973 Praktikant
10. juni 2012 - 08:33 #2
Du bør nok skrive hvad computeren skal bruges til, således at vægten kan lægges rigtigt, ellers risikerer du at stå med en 48t lastvogn til dit drag-race. :)
Avatar billede theincomlive Nybegynder
10. juni 2012 - 10:38 #3
Jeg beklager at måtte sige det men en gamer computer til 3500kr er lidt urealistisk, i tidernes morgen skulle jeg sætter en computer sammen der skulle kunne spille spil det kostet mig 6000kr, og den kunne maks spille gta san andreas

selv der kom jeg til at måtte spare nogle steder som
processor ram og grafik som er noget af det dyreste ved det hele

så et godt råd start med at se skærmkort & ram
så vil du hurtigt kunne se hvad det løber op i
processor kan lige i pris fra 431-13.000kr
Avatar billede Blaine Nybegynder
10. juni 2012 - 11:13 #4
Jeg støtter #3
3.500 er for lidt, og med det budget ville jeg nok afsøge den blå avis for en god brugt gamer.

Denne http://www.game-station.dk/blue-bean/silent-blue-bean-i5-3550-3-33ghz-2x2gb-b75-gtx560-1024mb-500gb-dvd-rw-550w.html i standart konfigurationen til knap 6.000,- er fin, og hvis du vil bygge selv kan du søge de enkelte komponenter frem på http://www.edbpriser.dk/
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2012 - 12:22 #5
Okay :(
Avatar billede Wally1973 Praktikant
10. juni 2012 - 14:37 #6
Ikke en byg selv, men et rimeligt bud.
http://www.aldi.dk/aldi_fra_onsdag_den_13062012_48_170_1868_5.html

Der skal bare lige ofres det sidste på et selvstændigt grafikkort.
Avatar billede MikkelHviid Nybegynder
15. juni 2012 - 11:09 #7
Du vil kun blive skuffet af hvad du vil få for de penge.
Når du nu kan bygge selv, vil de jo være en god idé at købe delene som du for råd til dem.
Så har du også en motivater for at spare hurtigere sammen.
Hvis du har 3,5k nu, har du jo råd til følgende til en gamer stationær:
* Kabinet
* Bundkort
* PSU

Vil ihvertfald ikke anbefale dig at købe en stationær til de penge, da du hurtigt vil blive skuffet og for at opgradere bliver du nød til at opgradere det hele, eller næsten det hele.