Avatar billede hnto Nybegynder
10. juni 2012 - 15:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

gem formular som billede så den kan sendes som email attatchment

hvordan gemmer man en formular som et billede så den kan sendes til en emailadresse. Hvis jeg kun sender formen via SEND kommandoen får jeg vel ikke det grafiske med eller ?
Avatar billede hnto Nybegynder
10. juni 2012 - 15:32 #1
måske kunne man via noget send keys og print screen eller sådan noget
Avatar billede poko1 Ekspert
10. juni 2012 - 15:48 #2
Hvis du har Win 7 kunne du jo Bl.Andet bruge Snipping Tool!
Avatar billede hnto Nybegynder
10. juni 2012 - 16:00 #3
jeg har win 7 men det skal gøres via Access så det ser lidt proff ud, at man blot trykker på en knap og dermed får en mail med formen.
Avatar billede hnto Nybegynder
10. juni 2012 - 16:59 #4
har løst det ved at bygge en rapport istedet..