Avatar billede sobr Nybegynder
13. juni 2012 - 14:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Trojan / malware

De sidste par uger har jeg fået advarsel fra avast antivirus om trojan og malware på http://kelbytv.com

Er der nogen af jer, som også får disse advarsler ?
Avatar billede Jensen DK Novice
13. juni 2012 - 14:56 #1
Jeg får også en advarsel fra Avast som fortæller at den har blokeret en trojaner men at jeg ikke behøver at foretage mig yderligere.
Avatar billede sobr Nybegynder
13. juni 2012 - 15:05 #2
Så du mener ikke at der sker noget ved at bruge siden ?
Avatar billede Jensen DK Novice
13. juni 2012 - 15:18 #3
Jeg har med SmartScreen Filter kontroleret siden og der er ikke noget at bemærke, det er muligt falsk alarm.
Avatar billede Jensen DK Novice
13. juni 2012 - 15:21 #4
Man kan jo aldrig garntere noget, men jeg har været inde og lege på siden og der er ikke sket noget.
Avatar billede sobr Nybegynder
13. juni 2012 - 17:54 #5
Ok silbidor

Så tager jeg chanchen - for der er faktisk ind imellem nogle ret fede tips og tutorials at hente :)