Avatar billede nordicwolf Nybegynder
13. juni 2012 - 23:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor forsvinder FN knappernes funktion

Hej
Mine døtre og min søn har alle Asus K53(X) maskiner, nu har jeg oplevet at de alle tre er kommet med en beklagelse over at der ikke mere er nogen funktion, når de klikker på FN-knappen og det pågældende ting de nu vil arbejde med Lyd op og ned bare som eksempel, for der er ingen af den der virker.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. juni 2012 - 08:40 #1
Ikke bærbar ekspert, men når 3 maskiner får samme problem på en gang, ser jeg det som det er sket ved en opdatering af pc.
Spørgsmålet er bare hvilken.
Kører driveren? Prøv at se om der er gule anmærkninger i enhedshåndteringen.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
14. juni 2012 - 13:10 #2
Jeg kender ikke Asus - men alle de bærbare jeg kender, kræver et "Hotkey" program/utility, samt evt. strømstyringsprogram fra producenten (her Asus) for at virke.

Hvis du reinstallerer Windows, vil de præinstallerede programmer ikke komme med, og funktionen forsvinde.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
28. juni 2012 - 00:24 #3
Hej

Jeg ville nu ikke reinstallere win 7, det er også umiddelbart noget rod, synes jeg.

Nu er det unge mennesker der roder rundt på nettet, jeg har lagt mærke til at de to har installeret Googles browser.
Jeg er helt sikker på at de to piger ikke rigtig siger sandheden om hvorfor de er forsvundet. Jeg har en telefonsamtale med Asus Danmark i morgen og jeg ved at de har det rette link.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
30. juni 2012 - 10:26 #4
Jeg antager det kom til at virke - for en anden gangs skyld, gætter jeg på det er denne de skal installeres: http://support.asus.com/Download.aspx?SLanguage=en&p=3&s=295&m=K53Z&os=29&ft=14&f_name=ATKPackage_Win7_32_Z100014.zip#ATKPackage_Win7_32_Z100014.zip
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
08. juli 2012 - 23:31 #5
Nej den er ikke hjemme endnu, dit link er til 32 bits og jeg har prøvet med 64 bits.
Men den bliver lagt ned og der bliver sat recovery disk på sagen.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
13. juli 2012 - 10:03 #6
Lukket