Avatar billede 7vw2zd37 Nybegynder
14. juni 2012 - 22:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Se to internetsider på samme tid på skærmen

Hej Jeg har en T410i med win7. På lørdag skal vi se Le Mann 24 timers ræs på den gennem en projekter og op på et læred. Da der også er fodbold samtidtig vi jeg høre om det er muligt at dele skærmen op i 2 eller 3 mindre skærme så jeg kan se både tv2play og eurosport og måske et program mere på den samme skærm.
Mvh Kim
Avatar billede sifuentes Nybegynder
14. juni 2012 - 23:17 #1
Ja
Avatar billede tiger_dk Mester
14. juni 2012 - 23:22 #2
...psssst, hvordan
Avatar billede amandas2 Nybegynder
14. juni 2012 - 23:42 #3
jeg har 2 metoder:
1. lav genvej til hver af de kanaler du ønsker og kør dem fra f.eks. skrivebordet.
2. start dem fra hver sin browser.
Avatar billede larsen45 Juniormester
14. juni 2012 - 23:53 #4
Du kan opdele din skærm i windows 7 meget simplet.
Du åbner først en almindelig browser vindue på normaltvis.
Du åbner så endnu et ny browser vindue nummer 2.
Du klikker så på Windows knappen som er nederst i venstre side, når du står på første browser vindue, samtidigt med du holder den knap nede klikker du på piletasten til venstre eller højre side, det vil sige 4-6 knap tallene på dit tastatur.
Du går så det samme på det andet browser vindue, så har du 2 fordelte browsere som du kan se 2 forskellige ting på.

Håber dette hjalp dig på vej.
Avatar billede 7vw2zd37 Nybegynder
15. juni 2012 - 07:12 #5
Men skal kunne se hvert browser vindue i deres fuldskærm version
Avatar billede amite Mester
15. juni 2012 - 12:54 #6
Langt de fleste afspillere benytter flash player og er konfigureret til at hoppe ud af fullscreen mode når du skifter vindue. Det vil derfor typisk ikke være muligt.

Hvis det er designet til at fungerer sådan, kan du ikke umiddelbart omgå det.

Du kan overveje at benytte F11 til at fullscreene det ene vindue, samt slå autohide til på taskbaren. Du kan dernæst zoome ind på afspilleren i browseren indtil den passer nogenlunde. Du kan derefter starte den anden afspiller i fullscreen mode. Det burde give et okay resultat.
Avatar billede 7vw2zd37 Nybegynder
22. august 2012 - 08:33 #7
Tak men det var ikke lige den løsning jeg søgte.