Avatar billede dejligeanders Novice
18. juni 2012 - 17:51 Der er 4 kommentarer

Min computer finder pludselig ikke min mus:(

Hej Eksperter.

Jeg har problemer med at tilslutte mus til min computer. Jeg har en Lenovo t400 med 3 USB porte. Som tilbehør har jeg en Saitek optisk mus med ledning.

I lang tid havde jeg ingen problemer med at tilslutte den, men pludselig virkede den kun i 2 af USB-portene. Lidt senere virkede den kun i én af portene. Nu virker den slet ikke!!! der er forfindelse, for den begynder at lyse rødt neden under når den blir tilsluttet!

Blev imidlertid så irriteret at jeg købte en ny mus. En logitek. Herefter var der ingen problemer... men så efter et par måneder gentog det sig. Og nu virker den kun i én af USB-portene.

Håber nogen kan hjælpe mig inden jeg igen kun har den på computeren.

Hvad skal jeg gøre for at få musene til at virke i alle portene igen?
Avatar billede snaptil Nybegynder
18. juni 2012 - 19:46 #1
har du tjekket musen i en anden pc?

ellers har jeg haft held med at gå i enhedshåndtering og slette alt under usb-controllere, og så genstarte pc og lad den finde dem igen.

jeg tænker alternativt downloade ccleaner køre en scan og rens og efterfølgende køre "register" og lad den fikse alle problemer.
Avatar billede dejligeanders Novice
18. oktober 2012 - 15:25 #2
Blev til sidst så irriteret at jeg i lang tid kun brugte musen på computeren, og har nu købt en ny! Så må vi se hvor længe den virker.

Men giver gerne pointene, da jeg ikke nåede at prøve de sidste ting i svaret inden jeg opgav. Så tak for hjælpen, og læg gerne et svar.
Avatar billede dejligeanders Novice
10. august 2014 - 12:47 #3
Kan se denne tråd stadig er åben.
Lad os få den lukket.
Hvis du (snaptil) er interesseret i point så skriv et svar
Avatar billede snaptil Nybegynder
04. februar 2015 - 12:33 #4
lukkesvar