Avatar billede fyggi Nybegynder
19. juni 2012 - 11:35 Der er 4 kommentarer

Hjælp til afspilling af 3d film fra en bærbar.

Hej

Jeg har lige et par spørgesmål

1)
Jeg har købt et samsung 3d tv men jeg har ikke blu-ray afspiller i nu. er det muligt at afspiller en 3d film fra min bærbar via et hdmi kabel til mit tv vil 3d effekten  virke ?

2) Jeg har prøvet at overføre avi,xvid, mkv  til en extern hardisk og så smide den til fjernsynet. jeg kan godt afspille xvid filen men ikke avi eller mkv filen. men i følge min manual så burde det vist virke. nogen ider ?

manualen link  http://www.toshiba-om.net/LCD/PDF/Danish/UL863-32374246-Danish.pdf

på forhånd tak
Brian
Avatar billede Blandy Praktikant
19. juni 2012 - 11:42 #1
Hvad bruger du til at afspille disse formater med?

Det eneste program jeg lige på hånden kender, der kan afspille 3d er powerdvd.
Avatar billede fyggi Nybegynder
19. juni 2012 - 11:48 #2
Hej Blandy

Jeg har prøvet med vlc player og windows media player
Media player virker ikke men jeg kan godt se alle formaterne med vlc player
Avatar billede Blandy Praktikant
19. juni 2012 - 12:32 #3
vlc kan afspille alle de nævnte formater. .mkv .avi .xvid. Men 3D kan den vist ikke endnu.
Avatar billede Bodillen Nybegynder
19. juni 2012 - 13:53 #4
Du kan konvertere dine 3D film til SBS (side by side) med en ripper, fx http://www.bluraysbs3d.com/blu-ray-3d-ripper.html
Når det er gjort, kan du afspille dem med vlc og lade TV'et om- danne de to billeder til 3D.
Men hvad er det for en manual du linker til?