Avatar billede bilbodog Nybegynder
25. juni 2012 - 17:05 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Er denne computer god nok til det jeg har behov for?

Hey bruger der læser denne besked eller spørgsmål!

Jeg vil bare vide om denne computer er god nok til at filme mens jeg spiller og bruge Camtasia, Adobe After Effects, Photoshop CS5, Sony Vegas Pro, Cinema 4D, Microsoft Visual Studio og Counter-Strike Source.

Den ser sådan her ud:
Alienware X15

Medfølger til dit system:
FARVEVALG            Alienware X51 Matte Stealth Black Chassis
PROCESSOR            Intel® Core™ i7-3770 (3.40GHz, 8MB L3 Cache, 4C)
OPERATIVSYSTEM            Original Windows® 7 Home Premium, 64-bit, Dansk
GRAFIKKORT            1 GB GDDR5 NVIDIA® GeForce® GTX 555    Rediger
HUKOMMELSE            8192MB (2x4GB) 1600MHz DDR3 Dual Channel Memory
HARDDISK            1 TB - SATA-II, 7.200 omdr./min.
OPTISKE DREV            BluRay-kombinationsdrev (Blu-ray (kun læsning, dvd, cd (læs/skriv)
LYDKORT                Integreret HDA-lydkort Performance med 7.1
TRÅDLØS FORBINDELSE        Integreret 802.11 a/b/g/n Wi-Fi-trådløs LAN
SIKKERHEDSSOFTWARE        Uden antivirus-/sikkerhedssoftware - Engelsk
SERVICE OG SUPPORT        1 års hardwareservice i hjemmet næste dag

Tilbehør:
AVATAR                Alienware 3D
OS CUSTOMIZATION        Alienware Logo (Widescreen)
ALIENFX-FARVE            Plasma Purple
SKÆRM                Alienware OptX™ AW2310-skærm 23" i bredformat og fuld HD, 120 Hz, 3D-kompatibel
MUS                Optisk Alienware-mus
TASTATUR            Alienware-multimedietastatur - Dansk (QWERTY)
STEAM OG PORTAL            Steam® Client and Portal™-spil - fabriksinstalleret

Leveres også sammen med dit system:
HÆNDELIGT UHELDSSERVICE        Uden Support ved hændeligt uheld
Cables                250V Power Cord - Danish
Følgesedler            Nordisk dokumentation
Gedis Bundle Reference        D05AND37
Standard Warranty        1 års hardwaresupport næste arbejdsdag følger med pc'en
Ordreoplysninger        Alienware X51-ordre
Dell System Media Kit        Alienware X51-ressource-dvd
Power Supply            Vekselstrømforsyning på 330 W

Link her: http://configure.euro.dell.com/dellstore/config.aspx?oc=d00and37&model_id=alienware-x51&c=dk&l=da&s=dhs&cs=dkdhs1&
Andet link her: http://www.dell.com/dk/p/alienware-x51/fs
Avatar billede Jokopol Nybegynder
25. juni 2012 - 17:26 #1
Ved alienware er det navnet og designet du betaler for. Du kan få andre maskiner til lavere pris som har en bedre ydelse.
Avatar billede detziaw Nybegynder
25. juni 2012 - 18:24 #2
Ja, den kan sagtens klare det du efterspørger, men som #1 siger, så betaler du mest for brandet i Alienware, så du ville kunne få bedre computer til samme pris.
Avatar billede pstidsen Novice
25. juni 2012 - 18:24 #3
#1: Enig. Alinenware er alt for dyre kontra specifikationer. I sær deres grafikkort er for dårlige til prisen.
Avatar billede bilbodog Nybegynder
25. juni 2012 - 18:25 #4
Ja. Jeg er 15 år og er derfor også indforstået med at det koster "meget" ekstra for bare deres mærke. Men da dette produkt ser så fedt ud, er jeg villig til at give lidt ekstra for det.
Men takker for deres advarsel!
Avatar billede bilbodog Nybegynder
25. juni 2012 - 18:27 #5
Men, da jeg også søger det bedste af det bedste, har De/i så nogle fede links hvor der måske skulle gemme sig en god computer til mit behov?
Avatar billede bilbodog Nybegynder
25. juni 2012 - 18:47 #6
Men, da jeg også søger det bedste af det bedste, har De/i så nogle fede links hvor der måske skulle gemme sig en god computer til mit behov?
Avatar billede pstidsen Novice
25. juni 2012 - 21:31 #7
Hvis du leder efter det bedste af det bedste så har du kigget det forkerte sted. Se denne: http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99111&type=pcsystem og tag disse opgraderinger (selvfølgelig kun én af de to nederste): http://db.tt/XzkDOvak
Avatar billede pstidsen Novice
25. juni 2012 - 21:34 #8