Avatar billede donslund Nybegynder
26. juni 2012 - 12:35 Der er 1 kommentar

301 redirect i htaccess

Jeg kan godt redirecte almindelige adresser til andre almindelige adresser.

Men i følgende eksempel slipper min viden op.

www.domæne.dk/?Algebehandling:Gr%26oslash%3Bn_rens_10_liter skal redirectes til www.domæne.dk/rens.html

Hvad gør jeg ved det der /?albehandling:Gr%26oslash%3Bn_rens_10_liter ?
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2012 - 16:55 #1
det er helt sikkert index.php så din adresse vil være

domæne.dk/index.php?Algebehandling:Gr%26oslash%3Bn_rens_10_liter