Avatar billede cronck Nybegynder
26. juni 2012 - 15:28 Der er 1 løsning

SSH via Perl uden SSH-keys

Hej,

Jeg har forsøgt at bruge følg.
http://search.cpan.org/~salva/Net-OpenSSH-0.57/lib/Net/OpenSSH.pm

Selvom jeg angiver root:hemmeligt@192.168.10.10 som host, bliver jeg ved med at få en fejl - Formentlig fordi den vil benytte SSH-nøgler.

Fejl:
Couldn't establish SSH connection: ctl_dir /home/noc/.libnet-openssh-perl/ is not secure at /home/noc/p7test line 6.

Har forsøgt med en del forskellige måder at gøre det på efterhånden, men det er endnu ikke lykkedes mig at finde noget Perl som stabilt kan læse outputtet fra ens kommandoer.

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede cronck Nybegynder
06. juli 2012 - 13:33 #1
Skiftede over til at bruge Python istedet af flere forskellige årsager. :)