Avatar billede krofar Nybegynder
27. juni 2012 - 09:21 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Tv i flere rum

Jeg har TDC Home Trio. Er der en smart løsning til at se tv i flere rum, uden at skulle betale for TDC´s multiroomløsning, som koster 69 kr. pr. tv-apparat pr. måned?

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 2012 - 09:32 #1
ja måske

du kan lave sådan et system i huset

se under antenneforslag

http://www.antennelageret.dk/

Antennelageret
Frederikssundsvej 114A
2700 Brønshøj

Tlf.:    3810 9638
Fax.:  3810 9836

m.v.h
Avatar billede pretttyfly Praktikant
27. juni 2012 - 10:04 #2
svaret er ganske enkelt nej da home trio er en internet baseret tv løsning.
Avatar billede krofar Nybegynder
27. juni 2012 - 10:39 #3
Avatar billede pretttyfly Praktikant
27. juni 2012 - 10:41 #4
det er også i visse tilfælde en mulighed, men grunden til jeg ikke forslog det er at du jo så ikke kan se 2 foskellige ting på 2 forskellige tv, men hvis du er ligeglad med det så er der masser af muligheder..
Avatar billede krofar Nybegynder
27. juni 2012 - 10:46 #5
Som udgangspunkt ville det være rarest om man kunne se forskellige programmer. Men jeg kan nu sagtens leve med at jeg/vi kun kan se samme program.
Avatar billede pretttyfly Praktikant
27. juni 2012 - 10:51 #6
jamen så er det sæt skam en mulighed.
Avatar billede supportsiden Professor
27. juni 2012 - 13:06 #7
Hvis du kan klare dig med samme billede i to rum kan du kigge på www.tiggi.dk under produkter, se HDMI splitter og HDMI forlænger.
Bemærk at forlænger kræver 2 Cat5e kabler (max 30 m.)
Avatar billede Cypern Nybegynder
27. juni 2012 - 20:21 #8
En gammel sur computer eller et billig 1000kr mediacenter og har tv adgang til flere rum.

http://www.mobilsiden.dk/nyheder/tdc-giver-web-tv-fri-til-home-trio-kunder,lid.10676/
Avatar billede krofar Nybegynder
27. juni 2012 - 21:52 #9
"supportsiden" og Cypern, smid begge et svar da jeg kan bruge begge løsninger. Har dog lige p.t. problemer med at få lyd på de kanaler jeg vil se på pcén, men det er nok forbigående.
Tak for hjælpen.
Avatar billede supportsiden Professor
27. juni 2012 - 22:25 #10
Hvis du kan klare dig med samme billede i to rum kan du kigge på www.tiggi.dk under produkter, se HDMI splitter og HDMI forlænger.
Bemærk at forlænger kræver 2 Cat5e kabler (max 30 m.)