Avatar billede Pumatiger Nybegynder
27. juni 2012 - 15:28 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Skal jeg deaktivere Intel(R) HD grafik

Jeg har et spørgsmål om jeg skal deaktivere Intel(R) HD-grafik.?
jeg synes min computer er blevet langsom efter det er blevet opdateret og jeg har i forvejen et program NVIDIA som kører  samtidig hvor jeg kan det samme i, har jeg brug for begge programmer og er der nogen der ved hvad forskellen er.? jeg bruger min bærbar til at tegne på (med Revit). Min bærbar er en Dell med en i7 processer og 6GB ram og et Geforce GT 540M grafikkort.
Avatar billede Chenzu Nybegynder
27. juni 2012 - 18:28 #1
du kan ikke deaktivere din integreret grafikkort (Intel(R) HD grafik) som sådan, medmindre du går inde i BIOS og deaktivere den. du kan også vælge at programmet skal køre på din NVIDIA grafikkort inde i NVIDIA-panelet i nederst, højre side af din skærm.
NVIDIA Kontrolpanel -> Adminstrer 3D-installinger (højre side) -> vælge program/spil ELLER tilføj programmet hvis du ikke kan finde det -> under punkt 2, vælge "NVIDIA-processor".
Avatar billede mads375 Juniormester
03. juli 2013 - 16:03 #2
lukketid?
Avatar billede Pumatiger Nybegynder
04. juli 2013 - 23:33 #3
Tak
Avatar billede Pumatiger Nybegynder
04. juli 2013 - 23:34 #4
Tak
Avatar billede mads375 Juniormester
05. juli 2013 - 09:59 #5
simpelthen utroligt man får hjælp, og tager pointene selv.
Avatar billede Pumatiger Nybegynder
05. juli 2013 - 14:20 #6
Simpelthen utroligt man ikke selv kan regne ud at det er en fejl, jeg synes det er ærlig at du har sådan et negativt udgangspunkt mads375 og tror at det var min mening,
Avatar billede Pumatiger Nybegynder
05. juli 2013 - 14:21 #7
Chenzu
Skriv et svar så jeg kan give dig dine point
Avatar billede Chenzu Nybegynder
13. juli 2013 - 21:39 #8
tak
Avatar billede Chenzu Nybegynder
13. juli 2013 - 21:41 #9
for det
Avatar billede Chenzu Nybegynder
13. juli 2013 - 21:42 #10
men siden du selv har givet dig pointene så er det ikke muligt for mig at få dem. virkelig dårlig stil.