Avatar billede ibtonni Nybegynder
28. juni 2012 - 18:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fejl oprettet Partition

Jeg har ved en fejltagelse fået oprettet en ny partition på 100 mb. Hvordan får jeg slettet den igen. Win 7 Home Premium 64 bit
vh/ Ib
Avatar billede pstidsen Novice
28. juni 2012 - 18:51 #1
Åben startmenuen og søg på Opret og formater harddiskpartitioner. Derinde kan du ordne det meste ;-)

H-klik på partitionen og slet den. Derefter skal de udvide en (eller flere) anden for at udnytte pladsen
Avatar billede ibtonni Nybegynder
28. juni 2012 - 19:41 #2
Tak for hjælpen. Det var jo relativt nemt, når bare man ved hvordan. Læg et svar så vi kan få lukket. vh/ Ib
Avatar billede pstidsen Novice
28. juni 2012 - 19:45 #3
Ja det er der ikke så mange ben i ;-)