Avatar billede mousedreamer Nybegynder
29. juni 2012 - 15:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Android får ingen COM port

Jeg kan ikke få min android tlf til at lave en COM port på min pc med USB forbindelse. Med bluetooth virker det fint. Det er ekstremt vigtigt, for jeg skal sætte det op med en celldialer på en pc for en  rigtig god ven som ikke har bluetooth og den celldialer virker kun når telefonen kommer frem med en COM port på pcen.
Avatar billede michael_stim Ekspert
29. juni 2012 - 15:46 #1
Avatar billede mousedreamer Nybegynder
29. juni 2012 - 16:42 #2
Ja den var jeg også inde og kigge på, men pc delen er kun til 32 bit og android delen koster kroner. Det skal være en gratis løsning og det skal kunne køre på en 64 bit maskine.
Avatar billede Wally1973 Praktikant
30. juni 2012 - 02:32 #3
På derse hjemmeside står der at der kommer en 64bit version i løbet af nogle dage, men hjemmesiden er sidst opdateret midt i maj.
http://limbsoft.npage.de/

Det er nok dit eneste alternativ, da der ikke ser ud til at være mange andre løsninger, andet end at root din android og så tilføje porten direkte i kernen.
Avatar billede mousedreamer Nybegynder
16. august 2012 - 11:40 #4
Der er stadig ingen 64 bit version så jeg fandt en anden løsning. bruger android debug bridge.........  adb.exe