Avatar billede Maisten Novice
04. juli 2012 - 21:45 Der er 7 kommentarer

HDMI udgang virker ikke, ASUS X53sv

Hej.

Jeg har en ASUS X53Sv, som jeg plejer at koble til mit Samsung tv og se film osv. over via HDMI kabel. Lige pludselig virker HDMI udgangen ikke længere, og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvorfor... :-/

Det startede med, at lyden ikke kom med over på skærmen som den plejer. Så rodede jeg rundt for, at finde ud af hvorfor og kun kan jeg så heller ikke ikke få billede på mere. :-(

Når jeg trykker på Fn-tasten og F8 for, at skifte skærm, så reagerer den ikke på, at den skal skifte til HDMI. Fjernsynet har registreret kablet, men der sker ikke noget med billede og lyd.

Er det mig der har fucket noget helt up i setup et eller andet sted eller er udgangen stået af??

På forhånd mange tak.

Mvh.
Martin
04. juli 2012 - 22:10 #1
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede Maisten Novice
04. juli 2012 - 22:19 #2
Sorry, det er Win7
04. juli 2012 - 22:24 #3
[WindowsTasten] [P] ???
Avatar billede Maisten Novice
04. juli 2012 - 22:42 #4
Har jeg prøvet. Så en gl. tråd fra starten af maj med lignende problematik, men de råd virkede ikke for mig... :-/
04. juli 2012 - 23:02 #5
Men ER der nogen reaktion ?
Avatar billede Blandy Praktikant
05. juli 2012 - 09:45 #6
Hvad hvis du kigger i dine skræminstillinger, finder windows så dit samsung fjernsyn?
Avatar billede Maisten Novice
05. juli 2012 - 15:56 #7
Altså når jeg sætter den på "HDMI" via Fn+F8, så slukker skærmen på com. som den plejer, dog kun kortvarigt, og så er der kun billede på com igen. I aftes kunne jeg så få billedet til, at være på begge samtidig, men ikke kun på fjernsynet og lyden vil heller ikke over via tv.

I Nvidia er mit Samsung tv registreret, men ikke via Windows skærmindstillinger. Den vil kun registrere det som skærm ( 1+2 ) på samme skærm...