Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
05. juli 2012 - 14:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Synology, filer er væk

Hej eksperter

Ville flytte en mappe fra min server over til cloudstation mappen for den skulle synkroniserer med computeren, brugte i filestation funktionen Handling -> Kopier/flyt til -> flyt til
og ville så flytte til home/admin/cloudstation, men nu er mappen væk den kom aldrig over på cloudtstation og har så læst bagefter den ikke kan synkroniserer filer over 1gb, og mappen var omkring de 22gb men bestod af mange filer/billeder...

Man hvad gør jeg nu, skal have den mappe tilbage på en eller anden måde? hvordan gør jeg det?

Tak på forhånd...
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
05. juli 2012 - 14:32 #1
Hov skal måske lige for god ordens skyld skrive det er en ds211 med dsm 4.0-2219

evt vis man kender et firma eller noget som kan guide en igennem det pr telefon, vil også være kanon
Avatar billede Blandy Praktikant
05. juli 2012 - 14:59 #2
Tit hard producenterne af de forskellige hdd, selv noget freeware værktøj til data recovery.

Ellers er easeus data recovery som jeg selv har haft godt erfaring med, til at genskabe billeder der er slettet fra hdd.
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
05. juli 2012 - 15:53 #3
Hej, fik en kanon hjælp af 2tal mobility som fandt fejlen

Lukker tråden
Avatar billede tiger_dk Mester
05. juli 2012 - 19:57 #4
Hvad var der galt ?