Avatar billede 2deep Juniormester
06. juli 2012 - 09:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

re-booter / kører i loop

Hej Alle,

jeg har samlet bundkort med ram og processer, derefter sat psu til.
systemnet bliver nu ved med at starte og slukke af sig selv??
- Nu prøvede jeg så med en anden psu, og udfaldet er det samme.

Jeg har clear'et cmos, og ingen eksterne enhed sidder i, ikke engang leds.

systemet er
-GIGABYTE GA-P67A-D3-B3 P67 S-1155 ATX
-INTEL CORE I5 3450 3.1GHZ 6MB S-1155 IVY
-CORSAIR 4GB DDR3 XMS3 INTEL I3/I5/I7 1333MHZ (1X4GB)

Jeg håber I har et bud
Avatar billede 220661 Ekspert
06. juli 2012 - 09:05 #1
Og du har husket afstandsstykker mellem bundkort og kabinet?
Og monteret alle stik på bundkortet.
Hvilken psu?
Grafik kort?
Avatar billede 220661 Ekspert
06. juli 2012 - 09:05 #2
Og strøm til evt grafik kort?
Avatar billede 2deep Juniormester
06. juli 2012 - 09:31 #3
:-)

- bundkortet ligger på en antistatisk pose på køkkenbordet.
- Grafikkortet er ikke tilsluttet
- 550w psu.

- Jeg har netop ikke sat stikkene på bundkortet for at undgå en fejlkilde.
Avatar billede 220661 Ekspert
06. juli 2012 - 20:07 #4
Er ikke hardware ekspert, men tror du ikke det genstarter fordi det ikke kan "se" det manglende hardware der normalt skulle være i systemet?
(Grafik kort og harddisk).
De dele du har sat sammen burde være kompatible i følge manual til bundkortet
Avatar billede 2deep Juniormester
20. august 2012 - 09:09 #5
Hej Alle,

Det var bundkortet der var defekt.
fedt at købe et defekt bundkort :-(
Avatar billede 220661 Ekspert
20. august 2012 - 16:50 #6
Ja det tænkte jeg nok (#4)
Men du har så vel fået et der virker nu?
Avatar billede Mcbeer Nybegynder
04. september 2012 - 00:51 #7
Chancen for at du brænder dit bundkort af hvis du ligger det på en antistatisk pose og tænder det er ufattelig stor. Har kun hørt skræk historier, så har aldrig selv gjort det. Du skal bare lægge dit bundkort direkte på den pap kasse den kommer i, ser du DET er en dejlig antistatisk flade at teste det hele på.