Avatar billede petert Forsker
07. juli 2012 - 11:05 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Sikker backup

Hej Alle
Jeg skal køre en fuldstændig recovery på min maskine da win 7 pro. ikke kører optimalt.
Hvordan kan jeg smartest tage backup af outlook (kontaktpersoner, mail, etc.)
Jeg kører win 7 pro
Office til firmaet og hjemmet 2010
MVH
Petert
Avatar billede lisaolsson Novice
07. juli 2012 - 12:13 #1
Du skal eksportere til en .pst fil - den vil komme til at hedde outlook.pst - sørg for at stå rigtigt når du eksportere (altså på brugernavn og ikke indbakke og husk flueben ved alle underfiler). Når du så har reinstallere, importerer du fra den placering (forhåbentlig har du valgt et usbstik eller udvendig harddisk :-)som du valgte at eksportere til.
Det er utrolig enkelt.
Avatar billede 220661 Ekspert
07. juli 2012 - 12:18 #2
Avatar billede 220661 Ekspert
07. juli 2012 - 12:20 #3
Bruger ikke outlook selv må jeg dog lige sige
Avatar billede petert Forsker
07. juli 2012 - 13:00 #4
Jeg kan simpelhen ikke finde hvor jeg kan vælge ekspoter pst. filen
jeg kører 2010 outlook
Er der nogle der kan hjælpe.
MVH
Petert
Avatar billede lisaolsson Novice
07. juli 2012 - 13:13 #5
Jeg kører ikke selv Office 2010 men i 2007 skal du åbne Outlook og vælge fanebladet filer. I drop down boxen finder du eksporter og importer, som du skal vælge og så lade guiden lede dig igennem. Bare husk at læse grundigt, så kan det ikke gå helt galt. Jeg har p.t. ikke lige fået geninstalleret min officepakke,og jeg kan ikke alle trin i hovedet.
Det er også muligt, at du kan kopiere filerne, som vist i YouTube - det link, som bruger 220661 henviser til, men det duer selvfølgelig ikke, hvis du ikke kan åbne Outlook. Ellers ville jeg prøve at gå i stifinder og programmer og der finde OUTLOOK og kopiere alle filer derunder ind i en mappe, som du evt. kan kalde OUTLOOK BACKUP.
Avatar billede wjens Guru
07. juli 2012 - 14:58 #6
http://www.eksperten.dk/spm/927299

Se evt. denne løsning. Jeg har brugt den gentagende gange og fået alt med over hver gang. Er dog kun prøvet med Office 2007, det kan se anderledes ud i 2010 versionen.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. juli 2012 - 10:28 #7
#6 Må være noget at det samme som foregår i #2 ikke?
Avatar billede wjens Guru
09. juli 2012 - 15:28 #8
#7: jo, det er samme princip.
Avatar billede petert Forsker
21. maj 2013 - 19:03 #9
tak for svar læg et svar så vi kan lukke dette
Tak for hjælpen
Petert
Avatar billede wjens Guru
21. maj 2013 - 22:13 #10
Jeg går ikke op i det med point.
Men hvilket svar hjalp dig egentlig?
Avatar billede petert Forsker
22. maj 2013 - 06:49 #11
En kombination af #5 og ved at søge på nettet.
Jeg vil gerne lukke dette, så jeg ikke står med så mange point ude.
MVH
Petert
Avatar billede wjens Guru
22. maj 2013 - 10:23 #12
Læg et svar selv og luk spørgsmålet. Det er jo en gammel sag.
Avatar billede petert Forsker
24. oktober 2013 - 10:00 #13
Jeg lukker dette
læg et svar
Tak for hjælpen
MVH Petert